Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «رودی جولیانی» وکیل رئیس جمهوری آمریکا، در مصاحبه با «فاکس نیوز» هرگونه امکان مبنی بر بازجویی از دونالد ترامپ را منتفی دانست.

وی در این باره مدعی شد: از شگردهای «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، متنفر هستم.

جولیانی افزود: مگر اینکه از روی نعش من رد شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط در صورتی که من مرده باشم می‌توانید از ترامپ بازجویی کنید.

این اظهارات در حالی ایراد شد که ماه میلادی گذشته، کاخ سفید پاسخ سوالات مولر را به طور کتبی برای وی ارسال کرد حال آنکه ترامپ تاکنون از پاسخگویی به صورت حضوری در خصوص اتهام همدستی با روسیه یا ممانعت از اجرای عدالت از طریق تهدید به اخراج زیردستانش خودداری کرده است.

گفتنی است دموکرات‌های آمریکایی که از ناکامی هیلاری کلینتون نامزد متبوع خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، شوکه شده بودند؛ ادعای مداخله روسیه در روند انتخاباتی را مطرح کرده و بعدها ترامپ را نیز به همدستی با مسکو، متهم کردند.

این در حالی است که ترامپ به دیگر تخلفات انتخاباتی مبنی بر حق السکوت دادن به ۲ زن برای پنهان کردن رابطه با آنها نیز متهم است.

کد خبر 4487185 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ رابرت مولر رودی جولیانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر