Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:42:29 GMT

دولت فرانسه به اشتباهات خود اذعان کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۸۹۷

دولت فرانسه به اشتباهات خود اذعان کرد

رکنا: نخست وزیر فرانسه با اذعان به اشتباهات دولت پاریس، برای توقف جنبش جلیقه زردها ابراز امیدواری کرد.

به گزارش رکنا، «ادوارد فیلیپ» نخست وزیر فرانسه در مصاحبه با روزنامه «لز اکو»، به این واقعیت که «دولت فرانسه اشتباهاتی مرتکب شده» اذعان و از بابت اینکه دولت پاریس آنگونه که باید به حرف دل مردم فرانسه گوش نداده، ابراز تاسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ همچنین از بحث پیرامون یکی از درخواست‌های معترضین مبنی بر برگزاری همه‌پرسی‌های مردمی حین تصویب قوانین صحبت کرد و از آن به عنوان «ابزاری خوب برای دموکراسی» نام برد. با این حال هشدار داد که این گونه همه‌پرسی‌ها نباید پیرامون هر موضوع یا در هر شرایطی انجام بگیرد.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد که اعتراضات فرو بنشیند و این موضوع را به نفع همه ازجمله جلیقه زردها، تلقی کرد.

این در حالی است که اگرچه انتظار آرام شدن جلیقه زردها می‌رود اما به عقیده کارشناسان حتی بعد از فرو نشستن بحران، آنچه که باقی می‌ماند «تنفر» از امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه است.

این در حالی است که طبق نظرسنجی منتشر شده از سوی «ژورنال دو دیمانش»، محبوبیت ماکرون نسبت به ماه پیش تنزل یافته و به ۲۳ درصد رسیده است.

جلیقه زردها شنبه گذشته در پنجمین هفته متوالی از اعتراضات خود در نقد اصلاحات اقتصادی ماکرون ازجمله افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها آمدند.

این درحالی است که اگرچه تعداد آنها به ۶۶ هزار نفر می‌رسید، این رقم در مقایسه با دفعات پیش به مراتب کمتر بود.

ماکرون دوشنبه هفته گذشته از تعویق اصلاحات خبر داد تا از خشم مردم نسبت به خود بکاهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس سگ باهوش یک گاو را از مرگ نجات داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: روزنامه اقتصادی دولت فرانسه پاریس امیدواری وزیر عکس دختر جوان زن ایران شلیک ایرانی درگذشت دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان