Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه ناوگان حمل ونقل درون شهری تبریز بر ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی ایمن و راحت درون شهری تاکید کرد.

آل هاشم با بیان اینکه مشکلات صنفی اخیر کامیون داران کشور با موج سواری دشمنان نظام و انقلاب همراه شد، افزود: رانندگان و فعالان با تدبیر این حوزه در آذربایجان شرقی اجازه ندادند تا تبعات ناشی از این مطالبات به این استان نیز سرایت بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کامیون داران آذربایجان شرقی با آشوب‌های اخیر همراهی نکردند و اجازه ندادند دشمنان از این موضوع بهره سیاسی ببرند و این نشانگر شعور و تعصب کاری این عزیزان است و جا دارد مسولان امر نیز توجه جدی به مطالبات این عزیزان داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: رانندگان حمل و نقل عمومی شغل ارزشمندی دارند و برای انتقال مسافران در سطح کشور زحمات زیادی می‌کشند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در پایان گفت: فلسفه نامگذاری روز حمل و نقل با صدور دستور حضرت امام برای رفع مشکلات تخلیه بار کشتی‌های باری بندرگاه‌های کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز شد، چون رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بسیجی وار به بنیانگذار انقلاب اسلامی لبیک گفتند و از سراسر کشور برای انجام این تکلیف رهسپار بنادر جنوب و شمال ایران شدند.

 

انتهای پیام/ی

 

مشکلات صنفی اخیر کامیون داران کشور با موج سواری دشمنان نظام و انقلاب همراه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود