Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیار با اشاره به ثبت نام کارت سوخت طی هفته های اخیر، گفت: مجلس و دولت درباره گزینه های سهمیه بندی، دو نرخی کردن و گرانی قیمت بنزین تصمیم نگرفته اند و از سوی دیگر با موضوع قاچاق سوخت مواجه هستیم که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: راهکاری که دولت اندیشیده و مجلس با آن با مخالفتی نداشته این بوده که از طریق احیای سامانه کارت هوشمند سوخت مردم بتوانند بدون سهمیه بندی از کارت، برای تامین سوخت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود

وی با بیان اینکه طی هفته های اخیر ثبت نام افرادی که کارت سوخت ندارند انجام شد، ادامه داد: باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود تا افرادی که در زمان قانونی نتوانستند ثبت نام کنند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و قیمت سوخت افزایش نمی یابد، اظهار داشت: پس از اجرای سامانه کارت سوخت می توان ارزیابی کرد که آیا با استفاده از کارت سوخت،  قاچاق سوخت کاهش یافته و آیا راهکاری برای جلوگیری از قاچاق سوخت است یا خیر؟

چند طرح دیگر برای بررسی و ساماندهی سوخت در دستورکار کمیسیون انرژی است

وی با بیان اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، افزود: شیوه ی استفاده از کارت سوخت که دولت در شرایط کنونی آن را مدنظر قرار داده در گذشته وجود داشته و تجربه استفاده از آن نیز در کشور وجود دارد که بر این اساس اوضاع سوخت ساماندهی می یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این موضوع که میزان ساماندهی سوخت با احیای کارت چه میزان است به زمان نیاز دارد، تصریح کرد:چند طرح دیگر برای بررسی و ساماندهی سوخت در دستورکار بررسیکمیسیون انرژی است.د.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت قاچاق مجلس شورای کمیسیون انرژی دی ماه انرژی بنزین دی ماه کارت سوخت بختیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد؛ همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.
سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان سال ۱۳۹۸ بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.
سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است؛ بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد