Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@20:33:26 GMT

استقلال یک مهاجم تمام‌کننده می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۹۳۶

استقلال یک مهاجم تمام‌کننده می‌خواهد

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز به نوشته خبرورزشی، استقلال با هدایت وینفرد شفر در آخرین مصاف نیم‌فصل اول برابر پدیده به تساوی رسید. در این خصوص با مجید نامجومطلق، بازیکن اسبق آبی‌ها به گفتگو نشستیم.

 

* عملکرد استقلال برابر پدیده چطور بود؟
ابتدا در مورد پدیده صحبت می‌کنم. آن‌ها تا قبل از بازی با استقلال تیم خوبی بودند و در کار گروهی و تیمی عالی ظاهر شده و خطرناک‌ترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصاف با استقلال کادر فنی آبی‌ها حریف را به حد کافی آنالیز کرده بود و همان‌طور که دیدیم خط حمله حریف از کار افتاده بود. با این اوصاف استقلال نسبت به قبل بهتر نشان داد.


* البته به نظر می‌رسد استقلال یک گل سالم به ثمر رساند؟
بله، متأسفانه کمک‌داور بازی اشتباه کرد و گل سالم صیادمنش را آفساید اعلام کرد. همین اشتباهات در پایان فصل، تیم‌ها را گرفتار می‌کند. اگر استقلال ۲ امتیاز بیشتر می‌گرفت الان شرایط متفاوتی را تجربه می‌کرد.


* به نظر شما تکنولوژی VAR (کمک‌داور ویدئویی) باید به لیگ برتر اضافه شود؟
صد درصد! درست است که اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما این اشتباهات زیاد شده و تأثیر زیادی در سرنوشت تیم‌ها دارد. به زعم بنده فدراسیون باید در اسرع وقت نسبت به نصب آن اقدام کند.


* به نظر شما شاگردان شفر در نیم‌فصل دوم می‌توانند جزو مدعیان باشند؟
در این تعطیلات نیاز به جذب بازیکنان خوب در چند پست وجود دارد تا این تیم برای نیم‌فصل دوم و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. در واقع آن‌ها باید تقویت شوند.


* در چه پست‌هایی نیاز به جذب به بازیکن وجود دارد؟
استقلال یک دفاع، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم نیاز دارد. در مورد مهاجم هم منظور یک مهاجم باتجربه است وگرنه استقلال مهاجمان جوان و خوبی دارد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجید نامجو مطلق نامجو مطلق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم

به گزارش “ورزش‌سه”، رضا فتاحی با اشاره به بازی‌های اخیر تیم سپاهان ‌و شرایط تیم اظهار داشت: بازی مقابل ملوان یکی از بازی‌های مهم سپاهان به‌شمار می‌رود و ما باید در این مسابقه با جدیت و تلاش، تمام امتیازات ممکن را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی مقابل ملوان تلاش خود برای کسب پیروزی به کار می‌بندد، بیان کرد: سپاهان در بازی فردا به‌جز رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد، همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. رضا اسدی که در بازی قبل سپاهان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت به میدان نرفت، در تمرین گذشته سپاهان دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و متأسفانه در این بازی همراه ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین جواد حسین‌نژاد نیز در بازی مقابل نساجی دچار مصدومیت شد و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را پیگیری می‌کرد.
فتاحی با اشاره به وضعیت داوری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: جا دارد از داوران دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن که در این مسابقه با آرامش و کیفیت، شرایط برگزاری مسابقه عادلانه در این بازی را فراهم کردند، تشکر کنم.

وی افزود: متأسفانه سپاهان در فصل جاری از مشکلات داوری، آسیب‌های بسیاری دیده و این موضوع در نتایج بازی‌های سپاهان به میزان قابل توجهی مشهود است. باتوجه به نظرات کارشناسان، اگر اشتباهات داوری نبود، شاید سپاهان امروز در جایگاه بالاتری قرار داشت. 

فتاحی در پایان گفت: امیدوارم مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر به گونه‌ای باشد که شرایط برای تمرکز داوران محترم به منظور یک قضاوت خوب فراهم باشد و داوران مسابقات بتوانند در نهایت آرامش، قضاوت داشته باشند. بازی ذوب‌آهن نشان داد که قضاوت با تمرکز داوران عزیز می‌تواند بیش از هرچیز، شرایط فوتبال عادلانه را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم