Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش دربازدید از مدرسه در حال ساخت کودکان استثنایی تلاش باغچه بان گفت:مدرسه در حال ساخت کودکان استثنایی تلاش باغچه‌بان که مجهزترین و وسیع‌ترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی است تا شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مدرسه که توسط خیرین مدرسه ساز ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس اظهار نظر متولیان این مدرسه تا شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ آماده خواهد شد.

این مدرسه در زمینی به وسعت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع و در کوچه صدر ارتش احداث خواهد شد که مجهزترین و وسیع‌ترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی خواهد بود.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این بازدید ضمن اعلام حمایت از این اقدام خداپسندانه گفت: با استفاده از امکاناتی که در اختیار شهرداری قرار دارد در کار ساخت این مدرسه مشارکت خواهیم کرد.

در ادامه این بازدید شهردار تبریز به همراه مدیرکل آموزش و پرورش از مدرسه تاریخی مموریال بازدید کرد. این مدرسه که در بین واحد‌های آموزشی قرار گرفته در دوره پهلوی اول ساخته شده است.

همچنین در ادامه این بازدید شهردار تبریز از زمین ورزشی هنرستان آیت الله طالقانی بازدید کرد. بازسازی و تکمیل این زمین توسط شهردار سابق و مدیرکل آموزش و پرورش طبق تفاهمنامه‌ای قرارداد شده بود.

 

انتهای پیام/ش

مجهزترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی در تبریز احداث می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: رشته آموزشی جدید ساخت درب و پنجره دوجداره در مرکز میناب راه اندازی شده و تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند