Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شبکه اجتماعی فیسبوک حساب کاربری پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد.

به گزارش رکنا، یائیر نتانیاهو پسر نخست وزیر اسراییل در پست خود در فیسبوک «همه مسلمانان» را تهدید کرده بود که خاک فلسطین را ترک کنند. فیسبوک به خاطر این پست نژادپرستانه، صفحه کاربری او را ۲۴ ساعت تعلیق کرد.

یائیر نتانیاهو که همچون پدرش افکار نژادپرستانه و ضدفلسطینی دارد خواستار اخراج همه مسلمانان از خاک فلسطین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این پست را چند ماه پیش نیز استفاده کرده بود اما این بار به خاطر جدیدترین درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی که باعث کشته شدن چندین فلسطینی و اسراییلی شده بود، این پست را بازنشر کرد.

یائیر نتانیاهو در این پست نوشته بود: می‌دانید چرا در ژاپن و ایسلند حمله تروریستی نداریم؟ چون آنجا مسلمان نداریم؛ ما دو راه بیشتر برای پایان دادن به مناقشه خاورمیانه نداریم، یا همه یهودیان از فلسطین بروند یا همه مسلمانان.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس تمام اموال باقری درمنی دست این 3 نفر بود ! این زن جوان مشهدی با شلیک های پلیس دستگیر شد / زندان فرجام ارتباط های خیابانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: شبکه اجتماعی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پسر نتانیاهو ساعت عکس دختر جوان زن ایران شلیک ایرانی درگذشت دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق‌ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است، از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور، او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • ببینید | تعلیق هم حریف دانشجویان معترض نشد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام