Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:56:45 GMT

سی ان ان: فشار‌ها بر ترامپ به شدت افزایش یافته

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۰۷۵

مجری این شبکه تلویزیونی گزارش داد، آیا عموم مردم آمریکا این موضوع را درک می‌کنند که رئیس جمهور ترامپ تا چه اندازه زیر فشار قرار دارد. اگر آن‌ها از این موضوع آگاه نباشند این به منزله شکستی برای رسانه‌ها و مطبوعات آمریکا است.

خبر‌های زیادی در رسانه‌ها درباره افزایش فشار‌ها بر رئیس جمهور و اینکه کاخ سفید به روشی بد در حال جایگزینی افراد در مناصب مختلف است، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خوانندگان رسانه‌ها و افرادی که این موضوع را زیر نظر دارند می‌خواهند بدانند که چرا این وضعیت وجود دارد؟

وی افزود، به نظرم رسانه‌ها باید تلاش‌های خود را برای پوشش این موضوع به طور روزانه دو برابر کنند. هر کدام از بخش‌های این معما مهم هستند. اخبار مربوط به هر فرد مرتبط با دولت مهم است. ما باید این معما را حل کنیم و به جامعیت آن توجه داشته باشیم. باید بخش‌های معما که تاکنون تکمیل نشده اند، تکمیل شوند.

در چند روز گذشته حوادث مهمی روی داده است. ترامپ با تحقیقات در چندین حیطه روبرو است. او با تحقیقات درباره شرکت خود و بنیاد خود روبرو است. هم اکنون موضوع تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، انتقال قدرت به وی و حتی مراسم تحلیف وی و حتی امور تجاری وی در گذشته هم موضوع تحقیقات است. نشریه واشنگتن پست اعلام کرد تحقیقات حقوقی، دونالد ترامپ و هر سازمان و شرکتی را که وی هدایت آن‌ها را برعهده داشته است، تهدید می‌کند.

از دو سال پیش و زمانی که دونالد ترامپ به ریاست جمهوری رسید، تقریبا تمام شرکت‌هایی که وی هدایت آن‌ها را برعهده داشته است تحت بازرسی قرار دارند. ما هم اکنون به اطلاعات بیشتری نیازمندیم. ما باید روی این موارد تمرکز کنیم. باید موارد مبهم را به هم متصل کنیم و روی این واقعیت‌ها تمرکز کنیم. رسانه‌های آمریکایی هم در هفته گذشته در برنامه‌های مختلف خود از افزایش فشار‌ها خبر داده اند. ما باید نظرات اعضای هر دو حزب را درباره علت افزایش فشار‌ها بر ترامپ به روشنی بدانیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تبلیغات دولت رئیس جمهور آمریکا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد

یک رسانه عبری زبان هشدار داد جنگ اسرائیل در نوار غزه شمار بیوه‌های ارتش را به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

 رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استرسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد