Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:23:23 GMT

خطرناک‌ترین جای جاده چالوس کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۱۴۹

خطرناک‌ترین جای جاده چالوس کجاست؟

رئیس پلیس راه استان البرز از شناسایی 45 نقطه حادثه خیز در جاده کرج -چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: از مجموع 45 نقطه حادثه خیز در استان البرز،  29 مورد در آزادراه تهران - کرج و کرج -قزوین و 16 مورد در جاده کرج- چالوس است.

وی اضافه کرد: عمده نقاط حادثه خیز در محور کرج- چالوس در محدوده پیچ‌ها و ورودی‌های تونل‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از حوادث در محدوده آزادراهی، رفع اختلاف سطح آسفالت و شانه خاکی و اختلاف سطح و حاشیه راه، نصب تابلوهای هشدار دهنده، مقاوم سازی دیواره تونل‌ها، ایمن سازی، نصب نیوجرسی در نقاط پرحادثه، نصب چراغ چشمک زن، هم سطح سازی اختلاف سطح جاده و نصب روشنایی در نقاط کور از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به این که جاده کرج - چالوس محور کوهستانی است و شرایط ویژه‌ای دارد ایمن‌سازی آن به ویژه در فصول سرد سال الزامی است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: با توجه به بارش نزولات جوی و لغزنده بودن جاده و احتمال سقوط بهمن، ایجاد ابرو و لق‌گیری سنگ‌ها در نقاط حادثه خیز و ایمنی جاده به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان این که بیشترین خطر، مربوط به ریزش سنگ در جاده کرج- چالوس مربوط به محدوده امام چشمه تا کندوان است از رانندگان خواست حتی المقدور در این مناطق توقف نکنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه یک دستگاه دوربین در قسمت ورودی و خروجی تونل کندوان از طریق پاسگاه کندوان تحت کنترل است، تصریح کرد: تخلفات در داخل تونل و محدوده آن که بیشترین تصادفات در این نقطه رخ می‌دهد لحظه به لحظه تحت نظارت پلیس بوده و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاده چالوس منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان

شجاع ذیلابی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهار داشت: جاده شهرکرد، شلمزار و ناغان که در سال‌های گذشته تلفات مرگباری را داشت در سال گذشته ۲۰ کیلومتر از این جاده از سمت شهرکرد به ناغان افتتاح شد و از مسئولین مربوطه انتظار داریم که تا پایان سال بقیه جاده افتتاح گردد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی در خصوص تونل زره، بیان کرد: با تاکید استاندار محترم حفاری و خاکبرداری این تونل هزار و ۴۷۰ متری انجام شد و پل ها‌ی تونل زده شد.

ذیلابی با بیان اینکه در حال حاضر تونل زره به مرحله کفبرداری و لاینینگ رسیده است، اضافه کرد: با برای ادامه کار به اعتبارات نقدی نیاز است و انتظار می‌رود پیمانکار این طرح از نظر مالی مورد حمایت قرار گیرد چرا که تونل زره از مطالبه‌های به حق مردم ناغان است.

بیشتر بخوانید

کاهش ۷۵ درصدی تصادف‌های منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به روکش آسفالت از سه راهی جوزستان به سمت معدن، گفت: جهت انجام روکش آسفالت این مسیر اتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال صرف شده و تنها پنج تا ۶ کیلومتر از این مسیر باقی‌مانده است که کار به اتمام رسد.

ذیلابی افتتاح جاده آب‌گلور، اجرای بیش از ۴۵ کیلومتر فیبر نوری و فراهم شدن بستر اینترنت، فعالیت مجتمع‌های دام و طیور، کشت ۵۰ هکتار بذر بادام دیم در روستای چهارطاق و تکمیل مجتمع مسکونی ۶۲ واحدی روستای دورک، را از جمله اقدامات انجام شده در این بخش عنوان نمود.

وی با اشاره به خدمات خوب شرکت گاز استان، یادآور شد: در بخش ناغان عملیات گاز رسانی به روستا‌ها انجام شده است و تنها چهار تا پنج روستای این بخش از نعمت گاز محروم بودند که عملیات گازرسانی به روستای کهن دژ انجام و آماده افتتاح است.

ذیلابی افزود: با همت شرکت آب منطقه‌ای پمپاژ آب ناغان بعد از ۲۵ سال لوله‌گذاری شد و با انجام این طرح ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی از نعمت آب برخوردار می‌شوند.
فرماندار کیار با اشاره به بهره‌برداری از طرح پمپاژ گل سفید اضافه کرد: بخش ناغان ۱۰ پمپاژ آب دارد که تاکنون چهار پمپاژ افتتاح شد و بیش از یک هزار هکتار از زمین‌های شیب دار از این آب برخوردار شده است.

وی با اشاره به تاثیر اجرای پمپاژ آب در ایجاد اشتغال و توسعه کشاورزی گفت: ۶ پمپاژ دیگر نیز در این بخش وجود دارد که امسال تا سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ذیلابی بیان کرد: بخش ناغان قابلیت آبزی‌پروری را دارد و در حال حاضر در این بخش بیش از ۱۲۰ پرورش آبزیان وجود دارد و تاکنون ۸۰ پرورش آبزی ساماندهی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس