Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کریس هیوتون، سرمربی تیم فوتبال برایتون انتظار دارد بال ایرانی‌اش برای بازی با بورنموث آماده باشد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کریس هیوتون که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب چلسی شدند، پس از این بازی گفت: به نظرم ما شایسته کسب یک امتیاز از این بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی را خوب شروع کردیم و به نظرم‌ گل‌هایی که چلسی در نیمه اول به ثمر رساند کمی از اعتماد به نفس ما کاست. بین دو نیمه از بازیکنان خواستم که نسبت به گل‌های چلسی واکنش نشان دهد و همین اتفاق هم افتاد و ما واکنش خوبی از خود نشان دادیم و یکی از گل‌های خورده را هم پاسخ دادیم، اما کافی نبود.

وی همچنین در تمجید از ادن اِزار که در این بازی یک گل برای چلسی به ثمر رساند و پاس گل اول را هم به پدرو داد، اظهار داشت: چیزی که ما از اِزار می‌بینیم باید بگوییم که او بازیکنی در سطح کلاس جهانی است. وقتی بازیکنی همچون ادن در تیمی مثل چلسی است، برای بستن راه‌های نفوذ او باید به صورت تیمی کار کرد و ما در نیمه دوم بهتر ازار را کنترل کردیم.

تمجید AFC از علیرضا جهانبخش و انتظار هواداران ایرانی از او و آزمون در جام ملت‌های آسیا

سرمربی برایتون همچنین درباره وضعیت بازیکن ایرانی‌اش که در تابستان اخیر در ازای17  میلیون پوند از AZ آلکمار به برایتون پیوست، اما پنج بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده، خاطرنشان کرد: جهانبخش کمی احساس درد داشت و ما تصمیم گرفتیم تا در مورد استفاده از او در این بازی ریسک نکنیم، برای همین علیرضا در این بازی روی نیمکت نبود. فکر می‌کنم او برای بازی بعدی آماده باشد.

برایتون که در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، در بازی بعدی خود باید در خانه بورنموث به میدان برود.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش چلسی لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال ، چلسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم