Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:32:12 GMT

علی علیپور در آرزوی عبور از طارمی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۲۵۱

علی علیپور در آرزوی عبور از طارمی

مهاجم جوان تیم پرسپولیس امیدوار است با آقای گلی در لیگ هفدهم، هم به رکورد 2 عنوان آقای گلی طارمی برسد و هم رکورد در جدول گلزنان باشگاه از او عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در 4 سال اخیر مهدی طارمی و علی علیپور را به عنوان آقای گل در اختیار داشته اند. طارمی که از لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوست، در همان فصل بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد و در لیگ پانزدهم و شانزدهم با 16 و 18 گل زده توانست آقای گل لیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فصل بعد طارمی با محرومیت 4 ماهه روبرو شد و سپس به الغرافه پیوست تا علی علیپور، مهاجم اصلی تیم شود. او که تا پیش از محرومیت طارمی تنها 15 گل به ثمر رسانده بود، موفق شد تا پایان لیگ 17 گل بزند و با 2 گلی که در ابتدای فصل کنار طارمی به ثمر رسانده بود، شمار گل هایش را به عدد 19 رسانده و آقای گلی را با چاشنی شکستن رکورد گلزنی دایی، خلیلی و طارمی در یک فصل، به دست بیاورد.

 

او حالا پس از 15 گل با همکاری طارمی و 30 گل با همکاری منشا، به هفتمین گلزن تاریخ تبدیل شده و با مهدی طارمی تنها 10 گل فاصله دارد و پس از گذر از طارمی می تواند به ناصر محمدخانی 59 گله نیز برسد.

 

علیپور اگر تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند و روند فعلی را ادامه دهد، حداقل 35 گل خواهد زد و از رکورد حسین کلانی و صفر ایرانپاک نیز عبور خواهد کرد و در آستانه رکورد علی پروین خواهد بود.

 

اکنون فرشاد پیوس با 153 گل و علی پروین با 95 گل دو رده نخست را از سال ها پیش تصاحب کرده اند.

 

علی علیپور قطر مهدی طارمی الغرافه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور قطر مهدی طارمی الغرافه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم، گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901781

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم