Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@18:07:32 GMT

کی روش، پسر برانکو را به ترکیب اصلی بازگرداند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۲۶۱

کی روش، پسر برانکو را به ترکیب اصلی بازگرداند

به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته فهرست ابتدایی و ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در جام ملتهای آسیا اعلام کرد که در این فهرست یک نام بیش از حد جلب توجه می کرد.
  قرار گرفتن نام فرشاد احمدزاده، هافبک فصل گذشته پرسپولیس که ابتدای فصل جاری به تیم شلانسک وروتسلاو لهستان ملحق شد در فهرست کی روش نخستین دعوت او به تیم ملی با وجود اینکه پسر برانکو (لقب احمدزاده) در هفته های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب تیمش نداشته و انتقادات زیادی علیه او مطرح شده است تعجب همگان را برانگیخت و بار دیگر فرضیه تمایل کی روش به بازیکنان لژیونر نسبت به بازیکنان لیگ برتری را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وضعیت احمدزاده در لیگ اکستراکلاسا به شکلی است که در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره احتمال دیپورت او از لهستان به ایران منتشر شده است، اما نکته عجیب اینجاست که فرشاد بلافاصله پس از قرار گرفتن در فهرست کی روش پس از ۶ بازی سرانجام در ترکیب اصلی تیم شلانسک وروتسلاو به میدان رفت و حتی در دقیقه ۲۷ دیدار با کورونا با ارسال ضربه ایستگاهی مقدمات به ثمر رسیدن تک گل تیمش در دیداری که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید فراهم کرد.

احمدزاده که در دقیقه ۵۸ بازی تیمش با بیاتوویا بیتوف که با برتری سه بر صفر شاگردان تادئوژ پاولوفسکی (سرمربی شلانسک) همراه شد جای خود را به ماتئوژ رادکی داد در دیدارهای شلانسک وروتسلاو مقابل تیم های لژیا گدانسک و ویسلاپلوک در مجموع ۴۲ دقیقه بازی کرد و برابر تیم های لخ پوزنان، میدژ لژنیکا، کراکوویا،گورنیک زابرزه یک دقیقه هم در زمین حضور نیافت.

با این وجود احمدزاده در بازی با کورونا ۷۰ دقیقه بازی کرد و در این لحظه جای خود را به دامیان گاسکا داد.

شلانسک وروتسلاو با تساوی در آخرین بازی خود با ۱۸ امتیاز از ۱۹ دیدار در جایگاه چهاردهمی جدول ۱۶ تیمی قرار گرفته است. این درحالی است که احمدزاده با ۱۳ بازی در لیگ اکستراکلاسا آمار یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده است.

منبع: باشگاه خبرنکاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!