Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:37:27 GMT

یارانه آذر ماه امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۳۷۳

یارانه آذر ماه امشب واریز می شود

تهران- ایرنا- سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: نود و چهارمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت 24 دوشنبه (26 آذرماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت های گذشته 455 هزار ریال است.
افزون بر یارانه ها، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز امروز واریز می شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون به مردم پرداخت می شود.
دولت ماهانه 34 هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎ کند که حدود 20 هزار میلیارد ریال آن از محل افزایش قیمت‎‎ حامل های انرژی غیر از برق، تامین و بقیه براساس قانون از بودجه عمومی برداشت می‎‎شود.
آذرماه سال 1389 زمان آغاز واریز یارانه بود و تا هشتادو نهمین مرحله، هر ایرانی مبلغ 40 میلیون و 950 هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.
اقتصام**9132**9189** 2023

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد یارانه واریز سازمان هدفمندی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز