Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، چهار مربی اسکواش ایران با شرکت در سطح سه مربیگری جهان موفق به کسب این مدرک شدند که معادل بالاترین مدرک مربیگری دنیا است.
سید علیرضا سنایی، سید محمد حسین سنایی، مسعود قره ضیاالدینی و محسن غلام نژاد چهار مربی بودند که سه نفر نخست مدرک مربیگری خود را دریافت کردند؛ اما غلام نژاد باید امتحان عملی را به صورت مجدد انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دوره مربیگری سطح سطح 3 بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، زن هندی را تحویل داد!

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد شامگاه پنجشنبه افزود: این دریانورد یکی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد، تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی انجام شده با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

گفتنی است؛ کشتی کانتینری به نام (MCS Aries) با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

کد خبر 845420 برچسب‌ها خبر ویژه هند

دیگر خبرها

  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!