Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:59:47 GMT

جامعه یزد تشنه مشارکت‌‌های داوطلبانه مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۵۹۹

جامعه یزد تشنه مشارکت‌‌های داوطلبانه مردمی است

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه امروز استان تشنه مشارکت و روحیه داوطلبانه مردمی است گفت: این روحیه باید در جامعه میان قشرهای مختلف گسترش یابد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد در آیین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اظهار داشت: حضور داوطلبان در زمینه‌های مختلف امدادی نمونه‌ای از مشارکت جویی جامعه است که مشارکت یکی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با قدردانی از داوطلبان عملکرد جمعیت را در استان خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار بهره‌مندی از خصایص اخلاقی بسیار نیکو این گروه بتوانیم قدم‌های خوبی را در استان و کشور برداریم.

چهارمحال و بختیاری| دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان سامان مستقر شداعتبارات تملک دارایی هلال احمر خراسان جنوبی پیگیری شودمحورهای مواصلاتی اردبیل زیر ذره‌بین پلیس، راهداری و هلال احمر

وی بیان کرد: داوطلبان هلال‌ احمر نمونه‌ای از افراد مشارکت‌جو در جامعه هستند و جامعه نیازمند حضور آنهاست.

طالبی با بیان اینکه یکی از ارکان حکمرانی خوب در دنیا، مشارکت است، عنوان کرد: اگر نخواهیم به این موضوع اعتنا کنیم، در مواقع بحران و در سایر امور با مشکلات جدی مواجه می‌شویم.

سرپرست استانداری یزد بیان کرد: امروز کلیدواژه حل مشکلات و راه برون رفت از بسیاری از مشکلات، مشارکت است و هیچ چیز بهتر از مشارکت داوطلبانه نیست که ظهور و بروز آن را در مشارکت داوطلبان هلال احمر می‌بینیم.

وی تصریح کرد: امروز جامعه تشنه مشارکت‌های داوطلبانه است و داوطلبان هلال احمر از این روحیه به خوبی بهره‌مدن هستند و باید این روحیه را به جامعه نیز تسری دهند.

طالبی خاطرنشان کرد: حضور جمعیت هلال احمر در فراسوی مرزهای استان در کمک به محرومان و زلزله زدگان قابل تقدیر است زیرا هر جا نیاز به حضور و تجلی روح انسانیت بوده، هلال احمر حضور داشته است.

سرپرست استانداری یزد بیان کرد: مهمترین سرمایه ای که امروز هلال احمر از آن برخوردار است، روحیه بشر دوستی است که در داوطلبان آن به خوبی مشاهده می شود و امیدواریم روزی همه جامعه متخلق به این خلق شوند و بتوانیم در سایه روحیه بشردوستی، مشکلات استان، کشور و منطقه را حل کنیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت

رضا فلاح  گفت: پس از دریافت هشدار‌های صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق استان، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و همچنین شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد