Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@00:22:15 GMT

پسر ناخلف طلا و پول های مادرش را دزدید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۶۹۸

پسر ناخلف طلا و پول های مادرش را دزدید

پسرخلافکاری که اقدام به سرقت طلاها و پول های مادرش کرده بود ، در شهرستان صحنه شناسایی ودستگیر شد .

 سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی صحنه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان صحنه از سرقت مقداری طلاجات مادرش، کیف دستی حاوی مقدار زیادی وجه نقد، گوشی همراه و باند و ضبط خودرو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

فرمانده انتظامی صحنه ادامه داد: این فرد عنوان کرد پس از مراجعه وی و مادرش به بیمارستان، در زمان بازگشت متوجه شده که مقداری از طلاجات مادرش شامل گوشواره و گردنبند، به همراه کیف دستی حاوی مبلغ 42 میلیون ریال به سرقت رفته است.

وی افزود: این شخص در ادامه اظهاراتش همچنین از سرقت یک دستگاه گوشی، ضبط و باند خودرویش نیز خبر داد و از ماموران کمک خواست.

فخری تصریح کرد: پس از ثبت این شکایت، ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و ابتدا با بررسی وضعیت فرد شاکی دریافتند که وی خودش دارای سابقه سرقت است.

وی گفت: این موضوع شک ماموران را برانگیخت و در ادامه با تناقض‌گویی فرد شاکی، در نهایت مشخص شد که خود وی اقدام به سرقت طلاجات و پول‌های مادرش کرده است.

رئیس پلیس صحنه تصریح کرد: فرد سارق همچنین برای رد گم کردن باند و ضبط خودرویش را نیز جمع کرده بود تا این‌گونه وانمود کند که مورد سرقت قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد./فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!