Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:10:31 GMT

حمایت سران عشایر عرب و ترکمان از حمله به شرق فرات

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۷۱۵

حمایت سران عشایر عرب و ترکمان از حمله به شرق فرات

جمعی از عشایر عرب و ترکمان در نقطه صفر مرزی بین ترکیه و سوریه گرد هم آمده و از تصمیم آنکارا برای حمله به شرق فرات حمایت کردند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه صبح٬ بعدازظهر دیروز در شهر آکچا قلعه در استان شانلی اورفا و در نقطه صفر مرزی٬ جمعی از عشایر عرب و ترکمان در نقطه صفر مرزی بین ترکیه و سوریه گرد هم آمده و از تصمیم آنکارا برای حمله به شرق فرات حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمع پنجاه نفره که با پرچم‌های سوریه و ترکیه به مرز رفته بودند٬ بیانیه‌ای هم منتشر کردند.

گزارش تسنیم|شبه نظامیان کُرد در شرق فرات و تهدیدات ترکیهدیدارهای جیمز جفری٬ پ.ک.ک و عشایر عرب در شرق فرات

عمر دده معاون اتحادیه عشایر عرب و ترکمن سوریه در این بیانیه اعلام کرد: سران پ.ک.ک و PYD  از کوهستان قندیل به شرق فرات آمده و هیچ ارتباطی با کشور ما ندارند. برادران کُرد ما هم از دست آنها به ستوه آمده‌اند و هر چه زودتر باید به حضور اشغالگرانه این افراد در شرق فرات پایان داده شود.

گفتنی است رسانه‌های نزدیک به حزب عدالت و توسعه یک موج تبلیغاتی گسترده در مورد ضرورت آغاز عملیات حمله به شرق فرات به راه انداخته‌اند. از دو روز پیش و همزمان با آن که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از نزدیک شدن حمله به شرق فرات خبر داده بود٬ ده‌ها خبرنگار از شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌های ترکیه در مرز جمع شده و گزارش لحظه به لحظه مخابره می‌کنند.

انتهای پیام/

R1396/P1396/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه اخبار ترکیه آخرین تحولات سوریه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیه : مجموعه اقداماتی علیه اسرائیل انجام می‌دهیم اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

دیگر خبرها

  • لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال