Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:07:05 GMT

پاک کردن کپک دیوار با نسخه های خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۷۵۶

پاک کردن کپک دیوار با نسخه های خانگی

رکنا: پاک کردن کپک دیوار با فوت و فن خانگی و طبیعی بهترین روش است.

کپک دیوار خانه و سقف لکه های مزاحم و البته خطرناک برای سلامتی Health هستند که به راحتی تمیز نمی شوند بایستی با یک ترکیب قوی و البته طبیعی آنها را از بین برد.

اسپری طبیعی ضد کپک دیوار خانه بسازید

بروز کپک در گوشه کنار خانه شما نشانه ای نگران کننده است از وجود باکتری ها، باکتری هایی که به دلیل رطوبت و فاکتور های مشابه اصول کنار پنجره ها کنج سقف ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که این لکه ها و نقاط مزاحم در خانه تان وجود دارند سلامتی شما و اعضای دیگر خانواده تهدید می شود پس بهتر است برای رفع آنها از روش های موثر و بی خطر استفاده کنیم .

رفع کپک با استفاده از روغن درخت چای:

در گذشته از این روغن گیاهی پر خاصیت برای درمان بریدگی و ظرفها استفاده می شده است و امروزه بعد از مطالعات گسترده برای شناخت خواص روغن درخت چای کاربرد های جالب بسیاری از آن ثابت شده است که یکی از این خواص رفع کپک است.

این روغن فوق العاده گیاهی قدرت بالایی در مبارزه با کپک و انواع قارچ ها دارند و بدون نگرانی از عوارض می توان از آن استفاده کرد

دو قاشق چای خوری روغن درخت چای

دو فنجان آب

یک بطری اسپری

کپک دیوار خانه

روغن درخت چای برای رفع کپک دیوار

برای رفع کپک ها ترکیب آب و روغن درخت چای را که داخل بطری اسپری خوب مخلوط شده اند به محل مورد نظر اسپری کنید.

نیازی نیست بلافاصله بعد از اسپری کردن اسپری به محل مورد نظر آن را با دستمال خشک کنید و اجازه دهید تا لحظاتی روغن درخت چای روی کپک ها باقی مانده و اثر کند.

اگر بطری اسپری در دسترس ندارید می توانید مایع پاک کننده کپک را با استفاده از یک دستمال روی کپک ها بکشید و اجازه دهید تا با تماس محلول پاک کننده محل مورد نظر به خوبی از میکروب های موجود پاک شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دسر لاکچری رستوران معروف با روکش طلای 24 عیار+ عکس این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس این زن جوان مشهدی با شلیک های پلیس دستگیر شد / زندان فرجام ارتباط های خیابانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامتی Health چای چای فوت طبیعی مبارزه ساعت عکس دختر زن جوان ایران شلیک سرقت درگذشت دستگیری مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

هادی چوپان در ماه‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پس از نایب قهرمانی در مسترالمپیا، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس و آمریکا شده است.

او که قبلا قهرمانی در مسترالمپیا را هم تجربه کرده بود، تصویری از نقاشی چهره‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | دیوار نگاره فلسطین
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت