Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، وزیر سابق امور خارجه آلمان تاکید کرد ولیعهد عربستان سعودی با این تصور که چک سفید امضا از کاخ سفید دارد، از حد و مرز خود فراتر رفت.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، زیگمار گابریل در مصاحبه با این شبکه، در پاسخ به سوالی درباره نقش محمد بن سلمان در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی گفت: ولیعهد سعودی از حد و مرز خود فراتر رفت، زیرا تصور می‌کرد چک سفید امضا از کاخ سفید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گابریل افزود: ما احساس می‌کردیم، بعضی شرکا در منطقه تصور می‌کنند چک سفید امضا دارند و می‌توانند هر کاری که می‌خواهند صورت دهند. زمانی که به آن‌ها می‌گفتیم همان دیدگاه وزارت امور خارجه آمریکا را داریم، به ما پاسخ می‌دادند که فقط به کاخ سفید گوش می‌کنند. همه در اروپا معتقدند بن سلمان در قتل خاشقجی دست دارد. نمی‌دانم که این قتل به دستور شخص او صورت گرفته یا بر اساس تمایل او بوده است. بحث‌ها در اروپا ادامه دارد، اما همه معتقدند که نمی‌توان با این ماجرا به عنوان یک حادثه برخورد کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بن سلمان چک سفيد امضا کاخ سفيد گابريل خاشقجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • روزی به نام تلفن!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)