Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@14:07:37 GMT

آغاز به کار جشنواره قصه گویی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۸۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این جشنواره با افتتاح نگارخانه جدیدی در مرکز به نام شهید محمدطاها، شهید معصوم فاجعه تروریستی اهواز و نکوداشت مصطفی رحماندوست همراه است.

این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و چهره‌های شاخص هنری و فرهنگی، تا ۲۹ آذر برپاست.

در این دوره از جشنواره، ۵۲ قصه‌گوی بخش‌های ملی و بین‌الملل از شهر‌های مختلف ایران و ۷ کشور استرالیا، فرانسه، لبنان، کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه، طی سه روز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کارگاه ویژه قصه‌گویی پدران و مادران، برپایی کاروان شادی عروسکی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از دیگر مراسم ایام برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی کانون شهید محمد طاها نگارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

صلاح‌الدین حق‌گوی مدیر جهادکشاورزی مهاباد در کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی، گفت: این شهرستان میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت و برداشت و مقابله با آفات و بیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.

وی افزود: در سال جهش‌تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره‌وری در حوزه تولیدات زراعی هم در دستور کار جهادکشاورزی قرارگرفته است.

باقری رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند و سیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما می‌رسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند و در محصولاتشان اجرایی کنند.

ایران‌نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان و کارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.

دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان هم به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم