Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ «یوسف قربانی» در گفت وگو با  ایرنا اظهارداشت: موضوع تشکیل سازمان پهپادی و این گروه پهپادی هوانیروز در دستور کار است و به زودی تشکیل می شود.
وی افزود: هوانیروز پیش از این عملیات شناسایی را با بالگردها انجام می داد اما امروز به سمتی می رویم که در این زمینه از پهپادها بهره گیری کنیم.
فرمانده هوانیروز تاکید کرد: این ارگان نظامی پس از این به منظور انجام «بعضی ماموریت ها» از پهپاد استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمند ترین یگان های پهپادی منطقه را در اختیار دارد و تاکنون پهپادهای مختلفی همچون جنگ الکترونیک، هجومی، شناسایی، ترابری و انتحاری را به نمایش گذاشته است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در گفت وگو با ایرنا با بیان این که امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی می شوند، گفت: پهپادهای جدید در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت می پردازند.
به گفته فرماندهان محلی ارتش، مرزهای غربی کشور به صورت مداوم توسط یگان های پهپادی نیروی زمینی مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

**همکاری هوانیروز با شرکت های دانش بنیان

امیر قربانی فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از این گفت و گو به خودکفایی هوانیروز در ساخت قطعات مورد نیاز بالگردها اشاره کرد و گفت: برای تعمیر و نگهداری بالگردهای خود از قطعات و تسلیحات کاملا بومی استفاده می کنیم؛ در این زمینه حتی کوچک ترین قطعه نیز از خارج کشور وارد نمی شود.
وی افزود: بالگردهای ناوگان عظیم هوانیروز جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای این ارگان نظامی تعمیر و نگهداری می شود.
فرمانده هوانیروز با بیان این که باید متناسب با تهدیدات تجهیزات خود را به روز کنیم، اظهارداشت: به دنبال ارتباط با شرکت های دانش بنیان هستیم تا متناسب با تهدیدات دشمنان تجهیزات و تسلحات خود را بهینه و به روز رسانی کنیم.
امیر قربانی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان و نخبگان می توانند در ارتقای توان رزمی بالگردها و بهبود توان عملیاتی آنها در ماموریت های مختلف به ما کمک کنند.
وی با اعلام این که هوانیروز با شرکت های دانش بنیان که در صنایع هوایی کارآمد باشند، همکاری خواهند کرد، افزود: پروژه های زودبازده، میان مدت و بلند مدت را در هشت حوزه به منظور همکاری با شرکت های دانش بنیان تعریف کرده ایم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف