Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 9 هزار و 880 نفر روز در طرح 91 روزه امداد زمستانی این جمعیت مشارکت دارند.

محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح امداد زمستانی از 22 آذر آغاز شده و تا 23 اسفند سال جاری نیز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در این طرح 10 پایگاه ثابت، 6 پایگاه موقت، 10 تیم پشتیبان، یک تیم واکنش سریع، 42 دستگاه خودرو امدادی و یک امداد هوایی (مستقر در فرودگاه سنندج) مشارکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه نیروهای امدادی در اغلب جاده های مواصلاتی و اصلی استان مستقر هستند، افزود: در طرح زمستانی، پایگاه های موقت هلال احمر هر کدام 2 تا سه محور فرعی را تحت پوشش قرار می دهند.
محمدی یادآور شد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم در صورت بروز حادثه در فصل سرما، در کمترین زمان و به بهترین شیوه کار امداد رسانی به مردم را انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر امدادرساني طرح زمستاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه