Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحمد هاشمی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی که یک یا چند نامزد بازنشسته ثبت نام نموده اند تا مشخص شدن وضعیت بکارگیری بازنشستگان به عنوان رئیس هیات، به تعویق افتاده است.

هاشمی افزود: با توجه به اختلاف نظرات و مباحث موجود همچنان وضعیت روسای بازنشسته هیئت‌های ورزشی استان‌ها نامشخص است که از این رو مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی که ثبت نام از کاندیدا‌ها انجام شده و بازنشسته‌ها نیز جزء کاندیدا‌ها هستند، تا تعیین تکلیف این موضوع مجامع برگزار نخواهد شد و زمان دیگری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این رابطه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد هم به دلیل اینکه یکی از نامزد‌ها بازنشسته بوده، به زمان دیگر موکول شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم  تکلیف بکارگیری بازنشستگان مشخص شود تا بتوانیم مجمع های انتخاباتی را به زودی برگزار کنیم.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام/ ا

به تعویق افتادن مجمع های انتخاباتی تا مشخص شدن وضعیت بکارگیری بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج