Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@17:02:28 GMT

افغان‌ها را از یزد به مهمان شهر ببرید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۰۵۴

به گزارش وانانیوز، 

سیدحسن حسینی به وجود آمدن برخی از مشکلات مانند مسائل امنیتی، رشد بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی افزایش مصرف آب کشاورزی به موضوع اتباع خارجی در استان گره خورده است.

وی با بیان این که تنها راهکار رفع مشکل اتباع بیگانه یزد ایجاد مهمان‌شهر برای اتباع است، اظهار کرد: البته این مهمانسرا باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر حفظ شان و کرامت اتباع خارجی، تبعات منفی حضور آنها در شهر را نیز کاهش دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول، توزیع عادلانه اتباع خارجی در سطح کشور را نیز از راهکارهای کاهش تبعات منفی مهاجران خارجی در استان دانست و افزود: این گونه به نظر می‌رسد که از نجابت مردم یزد سوء استفاده می‌شود به طوری که درصد قابل توجهی از مهاجران خارجی در یزد ساکن شده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: ساخت مهمانشهر باید با جدیت و حمایت مسئولان انجام شود و امکانات رفاهی بیشتری در اختیار اتباع قرار گیرد تا از این طریق دغدغه اصلی مردم هم برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اتباع افغان منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند

استاندار فارس در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه از خبرنگاران خواست کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند و همچنین از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان بهترین طرح برای جلب مشارکت مردم در جهش تولید خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: خبرنگاران همیشه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و اخبار استان فارس را با تمام سختی‌ها همیشه منتشر می‌کنند و قطعاامید و نشاط آفرینی صحیح در میان مردم بسیار قابل توجه است.

استاندار فارس با اشاره مهم بودن امیدآفرینی در میان مردم، گفت: امید و نشاط آفرینی صحیح در بین مردم بسیار مهم است و خبرنگاران باید اخبار سراسر امیدبخش واقعی را بین مردم منتشر کنند و باید نیمه پر لیوان را به مردم به صورت مثبت و امیدوار کننده منتقل کنند.

ایمانیه افزود: برای خط انتقال آب از بوشهر به سمت کازرون صحبت‌هایی شده است و به‌زودی انجام می‌شود.

استاندار فارس از افزایش ظرفیت آب سد درودزن از 700 میلیون مترمکعب و ظرفیت سد سلمان از 550 میلیون مترمکعب آب خبرداد و گفت: نگرانی‌ها کاهش یافت وامیدواریم با بارش‌هایی بعدی، وضعیت بهتر شود.

وی افزود: 29 درصد کاهش مرگ ناشی از تصادفات از 24 اسفند تا شب گذشته نسبت به مدت گذشته را شاهد بودیم که حاصل زحمات همه دستگاه‌ها است.

استاندار فارس از قدردانی و اعلام رضایت مهمانان نوروزی از مهمان نوازی استان فارسی‌ها خبر داد و گفت: شب گذشته در بازدید از اماکن تاریخی فرهنگی مهمانان نوروزی که از استان‌های دیگر آمده بودند از رسم مهمان نوازی استان فارسی‌ها قدردانی و تشکر کردند.
 
ایمانیه مجددا از خبرنگاران خواست کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند و همچنین از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان بهترین طرح برای جلب مشارکت مردم در جهش تولید خبر داد.
 
در پایان این دیدار صمیمانه اصحاب رسانه میهمان سفره افطار استاندار فارس بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان