Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@07:54:53 GMT

بسیج جهان اسلام، سیلی محکمی بر گوش آمریکا است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۰۷۴

بسیج جهان اسلام، سیلی محکمی بر گوش آمریکا است

     

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ا...(ص) تهران بزرگ، در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت که سه شنبه بیستم آذر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان دریافتند که توان مقابله با اسلام، شیعه و ولایت فقیه را ندارند لذا بر آن شدند که تمام توان خویش را صرف توقف حرکت رو به پیشرفت جریان انقلاب اسلامی نمایند برای همین درصدد فریفتن جوانان ما از کانال تهاجم فرهنگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گمان می کردند نسل جوان این کشور در حال دور شدن از فرهنگ دینی و انقلابی هستند لذا از طرق مختلف نظیر ورود فیلم های مبتذل خارجی گران قیمت بصورت رایگان از مرزهای شرقی و قاچاق مشروبات الکلی از مرزهای غربی کشور سعی در منحرف کردن نسل آینده ساز کشور داشتند. 

سردار یزدی در ادامه با تبریک روز شانزدهم آذرماه و روز دانشجو تصریح کرد: از دیگر نقشه های شوم دشمنان این بود که سعی کردند در دوران دوم خرداد آدرس غلطی را به جوانان ما بدهند تا آن ها از آرمان های بلندشان دور کنند و دانشجویان ما را از ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تهی نمایند و علم و فرهنگ را در جامعه به انزوا بکشند غافل از اینکه چراغ پر فروغ علم و دانش و فرهنگ نه تنها فروکش نکرد بلکه روز به روز بر پیشرفت های علمی کشور افزوده شد و نهایتا دشمن با دست خود مسیری را ایجاد کرد که بسیج جهان اسلام در سراسر جهان شکل گرفت. 

وی عنوان کرد: در این سالهای اخیر بخصوص در جریان مداخلات دشمن در کشور سوریه، این کشور به بهانه ی کمک به مردم سوری مورد تهاجم دشمنان خارجی قرار گرفت و خسارت بسیار زیادی را متحمل شد. این در حالی است که آن ها فکر می کردند جوانان این کشور خالی از اندیشه ی انقلابی گری هستند ولیکن بسیج جهان اسلام بار دیگر خود را در سوریه نمایان کرد و جوانان غیور سوری با شکست حرکت ددمنشانه ی دشمنان در کشورشان، سیلی محکمی را بر گوش آمریکا و عمال آن نشاندند.   

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از دیگر مصادیق شکست دشمن، دستگیری ملوانان انگلیسی در سال 1385 در اروند رود بود یا اینکه بعد از گذشت حدود 10 سال از این واقعه، بار دیگر دو قایق آمریکایی در خلیج فارس توقیف شدند که هزاران دلار ارزش تجهیزات آن ها بود. عکس العمل سربازان (مجهز به تجهیزات آنچنانی آن ها) در زمان دستگیری، چیزی غیر از گریه و التماس نبود در حالی که جوانان مومن و انقلابی ما نظیر شهید حججی ها، در هنگام اسارت به دست داعشی ها خم به ابرو نیاوردند و حسرت قطره ی اشکی را بر دل سیاه دشمن گذاشتند. 

سردار یزدی با بیان اینکه دشمن می‌خواست ایران را هم شبیه سوریه کند، تصریح کرد: در زمستان سال گذشته خود فروختگان داخلی با کمک پول‌های منافقین و عربستان سعودی که در ظاهر دم از حقوق کودک می زنند ولی در عمل چراغ سبز به عربستان نشان می دهند تا کودکان یمنی را به قتل برسانند، بلوایی را در کشور به راه انداختند و تصمیم داشتند تهران را نیز مانند دمشق، بغداد و صنعا کنند. در همین راستا، دشمن می‌خواست به واسطه ی جمعی از اراذل و اوباش، تهران را به آشوب بکشد اما امثال شهید حدادیان‌ها وارد میدان شدند و جلوی نقشه‌های شوم دشمن را گرفتند.

سردار یزدی در پایان با بیان اینکه جوانان ما با از خودگذشتگی راه شهیدان را ادامه خواهند داد، گفت: کشور ما امروز در شرایط بسیار حساسی به سر می برد چرا که دشمن برای اینکه مقابل ما بایستد از هیچ‌ اقدامی فروگذار نمی‌کند و به هیچ‌ معاهده ی بین‌المللی پایبند نیست اما در مقابل ما با جوانانی روبرو هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، بهتر از جوانان اول انقلاب هستند و بدانید که مشکلات کشور به مدد الهی به دست جوانان و خود مردم حل خواهد شد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود