Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از تشديد نظارت بر بازار ميوه ، تره بار همچنين آجيل و خشکبار در اين شهرستان در آستانه شب يلدا خبر داد و گفت: پنج گروه بازرسي و نظارت در اين راستا در آبادان فعال شده است.

رشيد پورنعمتي دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:طرح نظارت بر بازار ويژه شب يلدا براي کالاهاي پرمصرف با حضور بازرسان اتاق اصناف ، اتحاديه‌ها و گشت‌هاي مشترک به همراه تعزيرات آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با توجه به در پيش بودن شب يلدا و خريد آجيل ، خشکبار ،‌ شيريني و‌ ميوه از سوي خانواده ها طرح نظارتي به منظور کنترل قيت اين محصولات به اجرا در آمده است.
پورنعمتي افزود:طرح نظارتي شب يلدا از تاريخ 26 تا 30 آذر به مدت پنج روز در آبادان به اجرا گذاشته مي‌شود و شهروندان مي توانند هر گونه تخلف را به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اطلاع دهند.
وي به توزيع 30 تن گوشت و سه تن مرغ منجمد به منظور کنترل قيمت اين نوع مواد غذايي پر مصرف در بازار اشاره کرد و بيان داشت:توزيع گوشت و مرغ در تعادل قيمت ها و کاهش قيمت گوشت در بازار بسيار موثر است.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از اختصاص سهميه گوشت و مرغ منجد براي شهرهاي اروندکنار و چوئبده اشاره کرد و افزود:قيمت هر کيلوگرم گوشت منجمد بين 285 و 295 هزار ريال و مرغ منجمد نيز 89 هزار ريال در نظر گرفته شده است.
3015/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

 سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود  که به دستور استاندار فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد.

 نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد