Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی، با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ اقامه نمازدر جامعه، گفت: برنامه ریزی جدی جهت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، در اجلاس استانی نماز در محل استانداری لرستان، افزود:  نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت دستگاه های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان، با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید جهت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز، اظهار داشت: دولت اسلامی و حکومت دینی وظیفه دارد شرایط اقامه نماز اول وقت برای افراد جامعه تسهیل کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اقامه نماز مساله دینی است و باید مورد توجه عموم مسئولان، مردم و خانواده ها قرار گیرد.

 

خادمی، اذعان داشت: آموزش و پرورش و مدارس نقش محوری در نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز دارند.

 

وی با بیان اینکه مردم و جریان های مردمی از عوامل اصلی اقامه عمومی و ترویج فرهنگ نماز هستند، ادامه داد:  نخستین عامل اقامه نماز باور و ایمان قلبی است.

 

استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی در حوزه نماز و فرهنگ اقامه نماز اول وقت، افزود: نبود نماز جماعت، کمبود روحانی و کمبود مساجد از اموری است که در راستای آسیب شناسی باید رصد شود.



وی در ادامه با اشاره به اقامه نماز جماعت در ادارات، افزود: زمان اقامه نماز در ادارات 20 دقیقه است که جهت احترام به ارباب رجوع این مهم باید مورد توجه جدی کارکنان دولت قرار گیرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس بیرجند دولت نماز جمعه هرمزگان خراسان جنوبي شیراز آران و بیدگل فرهنگ اقامه نماز آسیب شناسی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود