Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:31:24 GMT

وزیر ورزش به کازرون سفر می کند/ استقرار گمرک

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۲۰۵

وزیر ورزش به کازرون سفر می کند/ استقرار گمرک

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دهقان در جمع مدیران شهرستان اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در آینده‌ای نزدیک به این شهرستان سفر می‌کند.

وی این سفر را فرصتی مطلوب در راستای معرفی نیازها و مشکلات شهرستان نام برد.

دهقان از سفر احتمالی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کازرون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کازرون با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان، افزود: از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای جلب نظر مسئولین و میهمانان بهره خواهیم گرفت.

افتتاح بیمارستان قائمیه

وی گفت: طی دیداری که اخیرا با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس داشته‌ایم بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان کازرون تخصیص یافته است.

دهقان بیان کرد: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس جهت ارسال تجهیزات مورد نیاز بیمارستان قائمیه دستورات لازم را صادر گرده است که به محض آسفالت شدن مسیر توسط شهرداری این بیمارستان به افتتاح می‌شود.

استقرار گمرک در کازرون

فرماندار کازرون گفت: در دیداری که اخیرا با مدیر کل گمرگ استان فارس داشته‌ایم بر ضرورت استقرار گمرک در شهرستان کازرون تاکید داشته‌ایم چرا که معتقدیم استقرار گمرک در کنار واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی این شهرستان یک ضرورت است و امیدواریم با یاری مسئولین و با تحقق این رویداد مهم شاهد توسعه، رشد و تحول در شهرستان کازرون باشیم.

وی گفت: روز به روز شاهد پیشرفت شهرستان کازرون هستیم که در این رابطه تلاش و همراهی نماینده مردم کازرون مسیر توسعه و پیشرفت را برای این شهرستان هموارتر کرده است.

کد خبر 4487291

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش دهقان وزارت ورزش و جوانان کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب حین سیل | فیلم

رئیس اورژانس کازرون اعلام کرد: در پی بارندگی شب گذشته ۲۹ فروردین ماه در کازرون یک زن میانسال در جدول هدایت آبهای سطحی سقوط کرد که به دلیل شدت بارندگی و پر آب بودن جوی، دچار خفگی شد و با وجود تلاش نیروهای اورژانس فوت کرد. ویدیو مربوط به محل سقوط منجر به فوت شهروند کازرونی است. منبع: تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب حین سیل | فیلم
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟