Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل دفترفنی استانداری اعلام کرد: جدیدترین اطلاعات حریم ها و محدوده های شهرهای خراسان رضوی در دسترس همگان قرارگرفت.

مهدی سالیانی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت fanni.khorasan.ir   از بخش دسترسی سریع گزینه حریم و محدوده های شهرهای خراسان رضوی را انتخاب و از این خدمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اطلاعات با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و دفترفنی استانداری خراسان رضوی در دسترس همگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی استانداری محدوده شهری اداره کل شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد

مدیر رودخانه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم و بستر رودخانه های استان در سال گذشته رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای خراسان شمالی، برات امیری اظهار کرد: حفظ حریم قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های استان به منظور حفظ مسیر جریان رواناب و سیلاب و پیشگیری از خسارت به اموال عمومی ضرورت دارد و قبل از هر گونه ساخت‌وساز در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌های استان باید مجوز لازم از شرکت آب منطقه‌ای دریافت و استعلام حدود حریم و بستر آنها انجام شود.

وی گفت: زمین‌های تصرف شده غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه‌های استان توسط گروه‌های گشت و نظارت زیر پوشش این شرکت شناسایی و با همکاری مرجع قضائی و نیروی انتظامی، رفع تصرف شده است.

مدیر رودخانه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: مطالعه و تعیین حدود حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان در زمره کارهای جاری این شرکت است و از زمان تشکیل این شرکت در سال ۱۳۸۴ تاکنون حدود حریم و بستر حدود یک‌هزار و ۴۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان به صورت سرتاسری مطالعه و شناسایی شده و حدود ۵۸۰ کیلومتر آن علامت‌گذاری شده است.

امیری بیان داشت: استان خراسان‌شمالی شش هزار و ۶۰۰ کیلومتر رودخانه و مسیل دارد که دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن را رودخانه‌ها و مسیل‌های مهم تشکیل می‌دهند که در سال گذشته حدود ۲۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های مهم استان لایروبی و بازگشایی شده است.

کد خبر 739642

دیگر خبرها

  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب
  • گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»