Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:21:04 GMT

يارانه آذر ماه امشب واريز مي شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۲۵۵

يارانه آذر ماه امشب واريز مي شود

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سازمان هدفمندي يارانه ها اعلام کرد: نود و چهارمين مرحله پرداخت يارانه نقدي در ساعت 24 دوشنبه (26 آذرماه) به حساب سرپرستان خانوارها واريز مي شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادي ايرنا، مبلغ يارانه دريافتي هر يک از مشمولان دريافت يارانه نقدي همانند نوبت هاي گذشته 455 هزار ريال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزون بر يارانه ها، افزايش حداقل مستمري خانوارهاي مددجويان تحت حمايت کميته امدادامام خميني(ره) و سازمان بهزيستي کشور نيز امروز واريز مي شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.
يارانه نقدي در چارچوب قانون هدفمندي يارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون به مردم پرداخت مي شود.
دولت ماهانه 34 هزار ميليارد ريال يارانه به مردم پرداخت مي‎‎ کند که حدود 20 هزار ميليارد ريال آن از محل افزايش قيمت‎‎ حامل هاي انرژي غير از برق، تامين و بقيه براساس قانون از بودجه عمومي برداشت مي‎‎شود.
آذرماه سال 1389 زمان آغاز واريز يارانه بود و تا هشتادو نهمين مرحله، هر ايراني مبلغ 40 ميليون و 950 هزار ريال يارانه نقدي دريافت کرده است.
اقتصام**9132**9189** 2023
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید