Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه زمستان هر سال، طرح زمستانه جاده‌ها در سراسر کشور از جمله استان یزد اجرا می شود که در قالب این طرح نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر، کار خدمت رسانی به مردم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در زمستان‌ها به دلیل بارش برف و باران وبروز یخبندان احتمال مسدود شدن جاده‌ها یا احتمال وقوع تصادفات افزایش می‌یابد، عنوان کرد: نیروهای امدادی در کنار نیروهای راهداری و پلیس راه در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: امسال نیز در قالب این طرح، ۱۳ پایگاه ثابت، سیار و موقت نیروهای امداد و نجات هلال احمر در محورهای استان مستقر شده اند.

حرازی زاده یادآور شد: ۱۱ مورد از این پایگاه‌ها امداد و نجات بین شهری ثابت و یک مورد پست امداد و نجات موقت و یک مورد نیز پایگاه کوهستان است.

وی بیان کرد: در این پایگاه ۶۰ نیروی عملیاتی که بخشی از آنها را نیروهای داوطلب تشکیل می‌دهند، به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

حرازی زاده همچنین از استقرار ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۱ دستگاه خودروی تخصصی عملیات ست نجات در پایگاه‌ها خبر داد و افزود: هلال احمر برای ارائه خدماتی همچون اسکان اضطراری در راه ماندگان، عملیات نجات در تصادفات و ... در آماده باش کامل به سر می‌برد.

کد خبر 4487300

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر استان یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان