Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۲۱۰ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

سهراب رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به متقاضیان جهت ساخت مسکن است در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون 210 قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین تعداد واگذاری را توسط بنیاد مسکن شهرستان شهرکرد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه بنیاد مسکن شهرستان شهرکرد، بن و سامان یک شعبه است بنابراین در 8 ماهه امسال 11 قطعه زمین در شهرکرد، 36 قطعه زمین در سامان و 7 قطعه زمین در شهرستان بن واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: 

تنها با 10 درصد درخواست‌های واگذاری زمین از سوی صنایع یزد موافقت شد

شیراز| شرایط آسان برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شود

دو قطعه زمین دولتی از طریق مذاکره واگذار می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان اردل نیز 44 زمین، کیار 40 قطعه، لردگان 39 قطعه، بروجن 14 قطعه، کوهرنگ 10 قطعه و در شهرستان فارسان 8 قطعه زمین واگذار کرده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری 200 قطعه زمین دیگر به متقاضیان واگذار شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت