Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:22:31 GMT

تولید ۱۷۰ تن ماهی سردآبی درمهاباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۳۳۵

تولید ۱۷۰ تن ماهی سردآبی درمهاباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سعیدی مسئول امور دام و طیور جهاد کشاورزی مهاباد گفت: همچنین دو کارگاه پرورش ماهی‌های زینتی نیز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که در هر دوره پرورش بیش از ۳۰۰ هزار قطعه ماهی تولید می‌کنند.

وی  افزود: ۶ کارگاه پرورش ماهی سردآبی هم درشهرستان مهاباد فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ازمیزان تولید سالانه ماهی درمهاباد حدود ۶۰ درصدآن درداخل شهرستان مصرف و بقیه به شهرستان‌های دیگراستان صادرمی شود.

آذربایجان غربی با وجود غیرساحلی بودن جزو استان‌هایی است که پرورش ماهی درآن رونق دارد و با همت و توجه مسئولین میتواند رونق بیشتری داشته باشد.

منبع خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

انتهای پیام/ج

پرورش ماهی سردآبی در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   انتخابات تسهیلگران زن روستایی در روستای آفان توسط کارشناس زنان روستایی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد و با همکاری مرکز جهاد کشاورزی منگور شرقی و شورای روستا برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات لازم در خصوص تسهیلگری و وظایف تسهیلگر در همه عرصه ها بالاخص در پروژه پرورش مرغ بومی با رای گیری از بین حاضرین دو نفر به عنوان تسهیلگران اصلی و علی البدل به عنوان رابط برای ادامه همکاری های لازم در پروژه مذکور انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز ۲۰ نفر داوطلب از بین زنان روستایی علاقمند که تجربه پرورش طیور را داشتند جهت اجرای این طرح انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد