Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:22:37 GMT

ادعای زرداری: دولت جدید تشکیل می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۳۹۹

ادعای زرداری: دولت جدید تشکیل می دهیم

رکنا: «آصف علی زرداری» مشاور حزب مردم (PPP) پاکستان و رئیس جمهوری پیشین این کشور ادعا کرده است که حزبش، پس از برگزاری انتخابات میاندوره ای، دولت جدید این کشور را تشکیل می دهد.

به گزارش رکنا، زرداری پیش از این نیز، در شهر «صدیق آباد»، از شیوه مدیریتی دولت جدید انتقاد کرده و گفت که «عمران خان» نمی تواند اقتصاد را مدیریت کند و حتی قادر نیست که وعده های دروغین خود را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شیوه حکومت حزب تحریک انصاف در دولت جدید این کشور و مدیران به تعبیر خود بی تجربه آن انتقاد کرد و ادامه داد: به نظر می‌رسد حکومت عمران خان دوام چندانی نداشته باشد و احتمالا به زودی شاهد سقوط Fall حکومت او باشیم.

وی بار دیگر با تکرار ادعاهای خود علیه دولت عمران خان، گفت: اگر برخوردهای دولت با سیاستمداران و بازرگانان ادامه یابد، مجبور میشویم علی رغم میل باطنی خود برای ساقط کردن دولت اقدام کنیم.

رییس جمهوری پیشین پاکستان از برگزاری انتخابات زود هنگام به معنای فرصتی برای تشکیل دولت از سوی حزب مردم یاد کرد و گفت: این دولت میتواند حقوق از دست رفته مردم را مطالبه کند.

زرداری تاکید کرد: عملکرد دولتهای دو حزب نواز و تحریک انصاف بسیار ضعیف بوده و باعث شده تمام تلاش های ما نیز بیثمر باقی بماند.

رئیس جمهوری پیشین پاکستان با بیان اینکه تقلب Cheat در انتخابات سراسری اخیر این کشور واضح بود، افزود: اگر تقلب صورت نمی گرفت «عمران خان» نمیتوانست تشکیل قدرت دهد.

این ادعاها در حالی بیان می شود که عضو مجلس ملی پاکستان و از اعضای حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتقادهای مخالفان دولت و ادعای مخالفان مبنی بر احتمال سقوط زودهنگام دولت، گفت:به یقین، دولت عمران خان، مدت مسئولیت پنج ساله خود را با موفقیت به پایان رسانده و ادعاهای مخالفان و «آصف علی زرداری» در این خصوص نیز بی اساس است.

«ارباب امیر ایوب» با متهم کردن احزاب مخالف دولت به بحران سازی، حزب مسلم لیگ شاخه نواز را مسئول بیشتر مشکلات اقتصادی پاکستان خواند و افزود: آنها هیچ اقدامی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام نداده اند و سران دولت های پیشین، عروسک و بازی گردان نیروهای خارجی و داخلی بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه با تمهیدات و برنامه های در دست انجام، اقتصاد تا حد زیادی بهبود خواهد یافت، گفت:سیاست های دولت حزب تحریک انصاف در حال میوه دادن است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس این زن جوان مشهدی با شلیک های پلیس دستگیر شد / زندان فرجام ارتباط های خیابانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصاد سقوط Fall تقلب Cheat موفقیت اقتصادی آصف علی زرداری انتخابات پاکستان دولت رئیس عکس دختر زن جوان ایران شلیک سرقت درگذشت دستگیری مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی