Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی همایش «پژوهش و جامعه؛ علوم انسانی، نقد و اثربخشی» را ۲۹ آذرماه برگزار می کند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش همایش «پژوهش و جامعه؛ علوم انسانی، نقد و اثربخشی» را پنجشنبه، 29 آذرماه برگزار می کند.

 

بنابر این گزارش، این همایش میزبان میزگردهای تخصصی شامل «فلسفه علوم انسانی»، «نگاهی فلسفی به بحران محیط زیست»،  «زبان، جامعه و هویت»، «علوم انسانی و اثربخشی» می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گفتنی است، برگزاری میزگرد تخصصی «نقد و اثربخشی متون اقتصادی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» از جمله برنامه های این همایش نیم روزه است که پنجشنبه، ۲۹ آذرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس دولت بیرجند نماز جمعه هرمزگان خراسان جنوبي شیراز تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهش علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود