Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:03:30 GMT

اقدام جالب و آموزنده یک شهروند دوستدار طبیعت + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۴۳۸

اقدام جالب و آموزنده یک شهروند دوستدار طبیعت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ما گاهی اوقات نیاز داریم به دور از استرس و آلودگی شهر، مدتی را با خانواده و یا دوستان به دل طبیعت برویم و از زیبایی‌های آن لذت ببریم. اما بعضی از افراد کم‌لطفی کرده و زباله‌ها را در طبیعت رها می کنند که باعث آلودگی و از بین رفتن طبیعت می‌شود.

در این میان افرادی نیز هستند که دوستدار طبیعت بوده و برای پاکیزگی آن می‌کوشند تا هم خود و هم دیگران از این نعمت الهی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی از جمع‌آوری زباله‌ها توسط یک شهروند در طبیعت زیبای شهرستان شفت استان گیلان را مشاهده می‌کنید.

منبع: داود محمدی - گیلان 

بیشتر بخوانید: همایش پاکسازی زباله‌ها از طبیعت "باغین" + تصاویر 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/   فیلمی از پاکسازی زباله‌ها در طبیعت شهرستان شفت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • هوای زمین را داشته باشیم