Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبعلی اسفندیار، مدیر مرکز همکاری علمی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم وفرهنگ دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از سال 94 در دستور کار این نهاد قرار گرفته است، گفت: مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه تشویق و ترغیب پژوهشگران دفتر تبلیغات اسلامی به تولید علم و فناوری، شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و ایجاد بستر مناسب برای در دسترس قراردادن پژوهش‌های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال چهارمین نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از روز شنبه 24 آذرماه با سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات و معاونان وی همچنین با حضور آیت‌‍الله حسینی بوشهری برگزار و از 200 اثر جدید این پژوهشگاه هم رونمایی شد.

اسفندیار بیان کرد: روز یک‌شنبه 25 آذرماه در مراسمی از مجلات برتر تجلیل شد و امروز دوشنبه 26 آذر نیز آئین تجلیل از برترین‌های پژوهش را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته پژوهش تصریح کرد:  سه‌شنبه روز بین‌الملل و مراسم تجلیل از ادارات برتر در عرصه پژوهش است و روز چهارشنبه نیز مراسم تجلیل از فناوران برتر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز همکاری علمی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به آخرین روز نمایشگاه گفت: آخرین روز نمایشگاه هم به بحث پژوهش و انقلاب اسلامی اختصاص دارد لذا ضمن برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌هایی به این مناسبت هم اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه روز 29 آذرماه با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه علمیه و حجت‌الاسلام واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می‌شود.

اسفندیار اظهار کرد: پخش کلیپ و رونمایی از مجموعه آثار حوزه پژوهش و انقلاب اسلامی همچنین تجلیل از شهدای روحانی عرصه پژوهش از دیگر برنامه‌های این مراسم است  که از ساعت 9 آغاز می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا اسفندیار نمایشگاه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است