Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان درصدد عبور از روحانی و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از رئیس‌جمهور هستند اما مردم با اینچنین شیوه‌های فرار به جلویی آشنا هستند و آن را نمی‌پذیرند.

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اظهارات و موضع‌گیری‌های متناقض اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی گفت: اصلاح طلبان برای ورود به ساختار قدرت شیوه‌های خاصی دارند و جاه‌طلبی آنان در سیاست تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اصلاح‌طلبان با کنار گذاشتن عارف علیرغم اینکه خود راضی به این کار نبود، خود را شریک روحانی کردند و توانستند اکثر پست‌های مدیریتی مهم و کلیدی را به دست آورند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اختلافات اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اکنون اصلاح‌طلبان با دولت دوازدهم دچار مشکل شده و در صدد عبور از روحانی هستند چراکه این جریان به دنبال شراکت در منافع و مشکلات با هم نیستند در حالی که این رویه اصلاح‌طلبان اگر ماکیاولیستی نباشد، ناجوانمردی است.

وی تصریح کرد:اصلاح‌طلبان اکنون با مشاهده مشکلات دولت خصوصا تیم اقتصادی که قادر به رفع مشکلات در بازار ارز، سکه وطلا نیست درصدد عبور از روحانی  و عذرخواهی از مردم به دلیل حمایتشان از روحانی هستند اما مردم آگاه و هوشمند ایران با چنین شیوه‌های فرار به جلو که با هدف بی ربط نشان دادن اصلاح طلبان با مشکلات دولت است، آشنا بوده و آن را نمی‌پذیرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها مردم را ترساند! | فیلم

ویدیویی از اصابت چندین موشک روسی به چرنیهیف در شمال اوکراین را ببینید. بر اساس فیلم منتشر شده مردم از ترس به کنار دیوار رفته و پناه گرفتند./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها مردم را ترساند! | فیلم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!