Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@08:27:48 GMT

واکنش پلیس به خبر وجود GPS در گذرنامه: خنده‌دار است!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۵۲۱

ساعت24-رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در واکنش به انتشار فیلمی مبنی بر وجود GPS در گذرنامه‌ها گفت: گذرنامه‌های صادر شده در ایران مثل 90 درصد کشورهای دنیا الکترونیکی است.

 انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وجود GPS در گذرنامه‌ها و واکنش‌های پیرامون آن، ما را بر آن داشت تا صحت و سقم موضوع را از اداره گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجید صمدی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص وجود GPS در گذرنامه‌ها اظهار داشت:‌ اعلام مطلبی مبنی بر اینکه GPS در گذرنامه‌ها نصب شده است، موضوعی غیرتخصصی و خنده‌دار است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی تصریح کرد: ایران همانند 90 درصد کشورهای دنیا گذرنامه‌اش الکترونیکی است و براین اساس تراشه‌ای الکترونیکی در آن نصب شده است.

سرهنگ صمدی ادامه داد: در روی جلد گذرنامه نیز علامتی شبیه دوربین حک شده است که به صورت شفاف اعلام می‌کند که گذرنامه الکترونیکی است.

وی با اعلام عضویت جمهوری اسلامی ایران در PKD که مرکز آن در کانادا است، خاطرنشان کرد: بر این اساس گذرنامه‌های صادر شده در جمهوری اسلامی ایران، الکترونیکی بوده که نشانه‌ای ازاستاندارد بودن این گذرنامه‌ها در مجامع بین‌المللی است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران

کاخ سفید به توقیف کشتی MSC AIRES وابسته به رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز شنبه گفت که واشنگتن فوری خواستار آزادی این کشتی و خدمه بین‌الملی آن است.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید درحالیکه آمریکا هرگز حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق را محکوم نکرده، مدعی شد که توقیف یک کشتی غیرنظامی که دست به اقدام تحریک آمیز نزده، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

واتسون در حساب ایکس خود مدعی شد که خدمه این کشتی شامل تبعه‌هایی از هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی بودند. 

وی اینطور مطرح کرد که این باید محکوم شود و آمریکا با شرکای خودایران را برای اقدام‌هایش پاسخگو می‌کند.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز، شنبه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کردند.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد، با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به‌نام «ایال عوفر» است.

شرکت کشتیرانی زودیاک که در بانک‌های داده عمومی به‌عنوان مالک کامپو اسکوئر آمده، متعلق به ایال عوفر، میلیارد اسرائیلی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • آزموده را آزمودن خطاست
  • سکانس خنده دار سریال خانه به دوش (فیلم)
  • واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران
  • یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید