Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام مهاجم ایرانی فوتبال کشورمان در لیست خرید استقلال در نیم فصل قرار ندارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات پیش رو شاهد تغیراتی خواهد بود. قرار است به جای نیومایر و الحاجی گرو که از جمع آبی پوشان جدا شدند بازیکنان جدیدی جذب و جایگزین شوند. در همین راستا اسامی گوناگونی درباره حضور برخی بازیکنان در ترکیب استقلال از جمله یونس دلفی و آنتونی استوکس شنیده می‌شود که البته مدیران آبی پوش این خبر را تکذیب اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایعه شده بود که حضور یونس دلفی برای نیم فصل دوم در استقلال قطعی است، اما مدیران این باشگاه موضوع مطرح شده را تکذیب اعلام کردند تا جا برای جذب مهاجمان دیگر باز شود. همچنین مدیران استقلال برای جذب استوکس برنامه‌ای ندارند و احتمالا ابراهیم توره گزینه نهایی استقلالی‌ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی امید ایران حضور دلفی در استقلال یونس دلفی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بایرن مونیخ در طول این فصل و خصوصا در رقابت‌های بوندسلیگا که باعث شد جام قهرمانی را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند، مدیران این باشگاه را وادار کرد که به صورت جدی فکری به حال شرایط این تیم کنند. 

جلسه برگزار شده بین مدیران بایرن و توماس توخل منتهی به این نتیجه شد که این مربی آلمانی پس از پایان رقابت‌های این فصل از سمتش کنار گذاشته شود و جستجو برای یافتن بهترین گزینه برای جانشینی او خیلی زود آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

در طول چند هفته اخیر نام مربیان بزرگ بسیاری در کنار نام بایرن به گوش رسیده است اما رسانه‌های آلمانی و فرانسوی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که زیدان به گزینه‌ای جدی برای مدیران این باشگاه تبدیل شده و آنها مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. 

اما حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که نام سرمربی سابق رئال مادرید که کارنامه درخشانی هم در این تیم به جای گذاشت از فهرست مربیان مدنظر این باشگاه آلمانی خط خورده و آنها حتی پیش از دیدار با او تصمیم گرفتند که از جذبش منصرف شوند و حالا به دنبال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد