Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@04:28:03 GMT

تور ایرانگردی بازیگر معروف ترکیه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۶۱۳

«نورگل یشیلچای» بازیگر ترکیه‌ای روز سه‌شنبه «۲۷اذر» به تهران و فردای آن به تبریز سفر می‌کند.به گزارش بلاغ،«نورگل یشیل‌چای» بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای روز سه‌شنبه «۲۷ آذر» برای مراسم افتتاحیه «جن زیبا» به تهران سفر می‌کند و در فرش قرمز برج میلاد حضور پیدا خواهد کرد. همچنین روز پس از آن (چهارشنبه) به تبریز می‌رود و همراه فرهاد اصلانی، در مراسم اکران عمومی این فیلم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جن زیبا» ساخته‌ی بایرام فضلی، به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید می‌باشد که علاوه بر «نورگل یشیل‌چای» محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان فر و غزل فرید از بازیگران آن می‌باشند.

گفتنی است «یشیل‌چای» از جمله بازیگران سریال‌های «عشق و جزا»، «ماه پیکر» و «گوزل» بوده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش