Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از خدمات‌رسانی ۳۰۰ راهدار قزوینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، افشین پیرنون صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: در حال حاضر 281 دستگاه ماشین‌آلات در حوزه راهداری در 25 راهدارخانه ثابت و متغیر مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعداد راهداران در فصل زمستان حداکثر تا 300 نفر نیرو و در فصل گرما حداقل با 200 نفر خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: 26 آذرماه تحت عنوان روز حمل و نقل و رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

اعتبارات راهداری خراسان جنوبی 30 درصد کاهش داشته استطرح زمستانی راهداری چهارمحال و بختیاری آغاز شداستقرار اکیپ‌های راهداری به محورهای مواصلاتی ایلام

پیرنون ادامه داد: در راستای ایمنی راه‌ها 72 نقطه حادثه خیز آشکارسازی شد در حالی که امسال در برنامه مطالعاتی 12 نقطه برای اصلاح هندسی در دستور کار است که بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: تا پایان سال 2 نقطه تکمیل و مطالعات تکمیلی برای این 12 نقطه در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد: میانگین سن ناوگان راهداری استان قزوین از 21 سال به 18 سال کاهش یافت که در واکنش عملیاتی سریع در هنگام برف و کولاک موثر است.

پیرنون افزود: 30 میلیارد تومان اعتبار برای کاهش سن ناوگان حمل و نقل هزینه شده است در حالی که حدود 40 دستگاه کامیون مجهز به نمک‌پاشی مکانیزه هستند.

وی خاطرنشان کرد: راهداری به منظور ایمنی و نگهداری مطلوب از راه‌ها سالانه 500 میلیارد تومان نیاز دارد در حالی که امسال 20 درصد از این میزان تامین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه 3 سال متوالی تصادفات کاهش یافته که این روند باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان