Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@18:10:53 GMT

قیمت مرغ رکورد زد/ مرغ کیلویی ١٣ هزارتومان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۷۴۰

قیمت مرغ رکورد زد/ مرغ کیلویی ١٣ هزارتومان

به گزارش ایسکانیوز، بنابر اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت مرغ در ادامه روند افزایشی خود، در مراکز خرده فروشی به ١٣ هزار تومان در هر کیلوگرم است.

براین اساس، طبق اعلام اتحادیه، نرخ این کالا در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۱ هزار و ٨٠٠ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ١٢ هزار تومان و خرده فروشی مرغ شمال ۱۲ هزار و ٤٠٠ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن نیز ۱۱ هزار و ٣٠٠ تومان، هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف ٢٠هزار تومان، سینه بدون کتف ٢١ هزار تومان، فیله ٢٣ هزار تومان است.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 قیمت مرغ افزایش قیمت مرغ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ افزایش قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد

قیمت روز تخم مرغ در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزار تنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گران فروشی است.

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انواع گوشت، یک چهارم انواع مغزها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 739998

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم