Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس با تحقیقات مقدماتی و بررسی نحوه وقوع سرقت ها متوجه شدند که این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مأموران دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی با همکاری عوامل تجسس کلانتری و پاسگاه های شهرستان زاهدان با بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی ۵ نفر از عوامل این باند شدند و همگی آنها را در چند عملیات همزمان به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان که از سارقان حرفه ای منطقه بود مقادیری وسایل و قطعات خودرو کشف شد که با توجه به دلایل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که با همدستی سایر متهمان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده است.

وی گفت: متهمان در بازجویی های تکمیلی به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند که با بازسازی صحنه های ارتکاب جرم، تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: این سارقان خودروهایی که در محل های خلوت پارک و از لحاظ فیزیکی دارای امنیت کمتری بودند را شناسایی و با سوء استفاده از موقعیت اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل آنها می کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان و اموال مسروقه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند با توجه به هشدارهای پلیسی و رعایت موارد ایمنی و امنیتی و استفاده از سیستم های حفاظتی و تجهیزات بازدارنده در خودروها مانع دستیابی سارقان به اهداف خود شوند.

کد خبر 4487335

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد