Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه‌بردار جوان ایران به دلیل بیماری و ناتوانی در تامین هزینه‌های درمان در آستانه فلج شدن قرار دارد.

به گزارش ایسنا، صادق فرضی‌زاده وزنه بردار 20 ساله استان گیلان که به صورت ناگهانی آثار بیماری در او ظاهر شد و هم‌اکنون به جای حضور در تخته وزنه‌برداری، در بستر بیماری است، شرایط دشواری را می‌گذراند. این وزنه بردار که از مدال آوران استانی است، هم‌اکنون با انواع و اقسام مشکلات از بی‌حس شدن دست و پا گرفته تا عفونت ریه و زخم بستر دست و پنجه نرم می‌کند اما خانواده‌اش که وضعیت مالی مناسبی ندارند در تامین هزینه‌های فیزیوتراپی او و انجام مراحل درمانی‌اش ناتوان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر ابراهیمی، مربی پیشن تیم ملی و رییس هیات وزنه‌برداری استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی چگونگی بیمار شدن این وزنه‌بردار گفت: این وزنه بردار از قهرمانان خوب استان گیلان است که برای مسابقات آماده می‌شد اما یک شب بعد از تمرین اعلام کرد دچار تنگی نفس شده و ضربان قلبش نیز بالا رفته است. مربی او را سریعا به بیمارستان برد و شب تا صبح هم بالای سرش بود و سپس خانواده‌اش را نیز در جریان گذاشت. در بیمارستان  ضربان قلبش دائم بالا و پایین می‌شد و در همان بیمارستان گفت که نمی‌تواند دست و پایش را تکان دهد.

وی ادامه داد: ما خیلی پیگیر کارهایش بودیم و حتی رییس علوم پزشکی گیلان هم بالای سرش آمد. پزشکان نظرات متفاوتی نسبت به بیماری‌اش داشتند، یکی عنوان کرد سکته نخاعی است و دیگری گفت ضایعه نخاعی مادرزادی است که حالا خودش را نشان داده است. ما حتی سوال کردیم مرتبط به تمرین کردنش هست یا خیر؟ که پزشک پاسخ داد نه هر زمان دیگر حتی در یک نشستن و بلند شدن ممکن بود این علائم خودش را نشان دهد. برای درمان به تهران هم آمد اما تشخیص 100درصدی در مورد بیماری اش ندادند فقط یکی از پزشکان گفته بود فیزیوتراپی می‌تواند کمکش کند تا بدنش را حرکت دهد.

او ادامه داد: متاسفانه اکنون علاوه بر آن بیماری، دچار عفونت ریه و زخم بستر هم شده و چون خانواده بسیار ضیعفی به لحاظ مالی دارد، هزینه کردن برای فیزیوتراپی و مابقی درمان این وزنه بردار برایشان سخت است.

مسعود محرابی مربی این وزنه بردار هم به ایسنا گفت: فرضی زاده یک ماه در یکی از بیمارستان های رشت بستری بود که آنجا علاوه بر مشکل بی حسی دست و پا، دچار عفونت ریه و زخم بستر هم شد و یک ماه در در یکی از بیمارستان های تهران بود که آنجا هم شرایط خوبی نداشت و الان یکی، دو هفته است مراقبت و درمانش در خانه انجام می شود. با توجه به اینکه قطع نخاع نشده و هنوز در بدنش حس دارد پزشکان گفته‌اند با فیزیوتراپی احتمال برگشتش وجود دارد اما چون از خانواده بسیار ضعیفی هستند، تامین هزینه‌های فیزیوتراپی برایشان خیلی مشکل است. اگر هم فیزیوتراپی هم انجام ندهد دچار خشکی مفاصل و در پایان فلج می شود. اگر هم دیر فیزیوتراپی کند دیگر درمانش بی فایده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟

شوارتزنگر به دریچه آئورت جدیدی احتیاج داشته و پزشکان کلولند هم به خوبی از پس این جراحی خطرناک و حساس برآمده‌اند. بازیگر نابودگر پس از ایفای نقش در Terminator: Dark Fate سال عجیبی را تجربه کرده؛ ابتدا که پاندمی کرونا از راه رسید و او مدت‌ها خانه‌نشین بود، حالا هم مشکل قلبش وی را به بیمارستان کشاند.

به نقل از کامیک بوک، فرماندار سابق کالیفرنیا طی مدت‌های اخیر ویدیو‌هایی منتشر کرده بود و در آنها مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق می‌کرد. در نهایت باید گفت این بازیگر مشهور و محبوب در دوران نقاهت به سر می‌برد و به‌زودی به خانه بازخواهد گشت.

شوارتزنگر در پست توییتر خود نوشت:

از تیم کلینیک کلولند تشکر می‌کنم، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که در کنار دریچه ریوی‌ام قرار خواهد گرفت. در عمل گذشته‌ام همین دریچه را تعویض کرده بودند.

احساس خیلی خوبی دارم و از همین حالا می‌توانم در خیابان‌های کلولند راه بروم و از زیبایی‌شان لذت ببرم. از تمام دکتر‌ها و پرستاران تیم تشکر می‌کنم!

در هر حال آرنولد محبوب ما روز به روز سنش بالاتر می‌رود و این مسئله به مرور بیشتر هم حس می‌شود.

همان‌طور که گفتیم آخرین فیلم شوارتزنگر Terminator: Dark Fate بود که علی رغم عملکرد خوب او به طور کلی نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

 

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟
  • خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
  • رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • شالیکاران گیلانی لایروبی انهار را جدی بگیرند