Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:50:00 GMT

در چنین روزی ایران کره را شش تایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۸۷۲

در چنین روزی ایران کره را شش تایی کرد

رویداد۲۴ صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یادآوری جالب توجهی داشت. امروز سالروز برتری پرگل ۶ بر ۲ ایران برابر کره جنوبی است که در جام جهانی ۱۹۹۶ رقم خورد.

در این دیدار علی دایی موفق شد در ۲۳ دقیقه، چهار گل برای ایران به ثمر برساند. آقای گل تمامی ادوار جام ملت‌های آسیا با عملکرد خوب خود در آن دیدار تحت هدایت محمد مایلی کهن، اشک سرمربی کره جنوبی را درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۹۶ با شکست برابر عربستان در نیمه نهایی به دیدار رده‌بندی رفت و سوم شد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از کم‌تر از ۳ هفته دیگر در کشور امارات برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن هم‌گروه است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا علی دایی تیم ملی فوتبال ایران بازی ایران و کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری و محمدهادی ساروی فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به فینال پیکارهای قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد و امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد. مسابقات پنج وزن دوم امروز برگزار خواهد شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم جوی هوانگ از چین‌تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام‌جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله برابر ژولامان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم جی لنگ از چین را ۵ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و باید به مصاف شینگو هارادا از ژاپن برود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سیجین یانگ از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا تایزو یوشیدا از ژاپن را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بالتمونخ از مغولستان را ۹ بر صفر شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن رفت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی‌اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم امروز از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

نمایندگان ایران روز گذشته و در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ۲ طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند. ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد
  • تهران از چه روزی گرم می شود؟