Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق ذوب آهن مدعی شد که وزیر در پیوستن تبریزی به آبی پوشان دست داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی تبریزی کاپیتان ذوب آهن در روزهای پایانی از فصل نقل و انتقالات تابستانی از ذوب آهن جدا شد تا پیراهن استقلال را بر تن کند.تبریزی با وجود آنکه شروع خوبی با استقلال داشت اما به یکباره افت کرد و در دیدارهای پایانی نیمکت نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن اظهار نظری را بر زبان آورد که ممکن است برای او گران تمام شود. او گفت که خود وزیر دستور داد تا تبریزی پیراهن استقلال را بر تن کند. استقلالی ها از این اظهار نظر نمازی ناراحت شده اند و خواستار ثابت کردن دست داشتن وزیر در این انتقال هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده‌اند. رئال میزبان است و روحیه‌ای مضاعف دارد ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می‌دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می‌خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده‌اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می‌شود اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می‌دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکوهای زیادی دیده‌ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می‌تواند امشب برنده شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یک‌سره کنند.»

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!