Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق پرسپولیس برای حضور در استقلال چراغ سبز نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، الحاجی گرو خرید گران قیمت تابستانی استقلال بود که نمایش ناامید کننده از خود نشان داد.مهاجمی که استقلال برای هر دقیقه بازی او ۴ میلیون پرداخت کرد بدون حتی یک گل زده در لیگ نیم فصل نخست را به پایان رساند و طبیعی است که چنین بازیکنی این شانس را نداشته باشد که به حضور خود در تیم پرطرفدار استقلال ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان پایتخت با توجه به قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و کار بسیار سختی که برای قهرمانی در لیگ برتر دارند به دنبال تقویت خود در زمستان هستند و جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت را در فهرست خود قرار داده اند.

ابراهیم توره مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان گزینه اصلی برای جایگزینی گرو است و این بازیکن با کشیدن قلب های آبی در اینستاگرام به علاقه خود را برای حضور در استقلال نشان داد.توره ۳۲ سال سن دارد. او بعد از عملکرد بسیار خوبی که در لیگ ایران داشت راهی موناکو شد و در این تیم هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و چند سالی است که در لیگ امارات بازی می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

به نقل از تسنیم روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888621

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال