Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواشناسی استان تهران وضعیت جوی امروز هوای تهران را در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و مه اعلام کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان و بر اساس نقشه‌های پیش یابی هوا امروز دوشنبه با وضعیت پایدار جوی و سکون نسبی هوا رو به رو هستیم. تا بعد از ظهر امروز در شهر تهران پتانسیل افزایش و انباشت آلاینده‌ها وجود داشته و در بیشتر مناطق (به خصوص مناطق مرکزی و جنوبی) کیفیت هوا به وضعیت ناسالم برسد؛ لذا توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضروری و فعالیت در فضای باز خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا با ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه در استان تهران در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و مه پیش بینی می‌شود و بیشترین میزان بارش در ارتفاعات شمالی استان می‌باشد. همچنین در بعد از ظهر سه شنبه در پاره‌ای نقاط بخصوص مناطق جنوبی استان وزش باد شدید خواهیم داشت؛ بنابراین توصیه می‌شود در این مدت از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری گردد و جهت عبور از جاده‌های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سامانه بارشی تهران باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، یزد، کرمان و هرمزگان، بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما رخ می‌دهد. همچنین طی ۲ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

شنبه ۱۱ فروردین در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 6064561

دیگر خبرها

  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • هواشناسی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌ها/ هوای تهران صاف
  • وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور
  • وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم