Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کتاب «محرکه های الکتریکی پیشرفته» ترجمه جواد شکرالهی مغانی و محمد محمدی توسط انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه دانشگاه ایرنا از دانشگاه امیرکبیر، در کتاب «محرکه های الکتریکی پیشرفته» تلاش شده مباحث کنترل برداری به ‌صورت مفهومی با استفاده از مثال‌های شبیه‌سازی‌شده تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، ارتباط روابط ریاضی با فیزیک محرکه‌ها و تشریح آن‌ها به کمک مفاهیم باعث می‌شود درک کنترل برداری برای خواننده آسان شود.
مطالعه این کتاب می‌تواند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی برق - قدرت و مهندسان شاغل در زمینه محرکه‌های الکتریکی و ماشین‌های الکتریکی مفید باشد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انتشار کتاب های انتشارات دانشگاه به سایت Publication.aut.ac.ir مراجعه کنند.
9465 ** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد